"Wszystko, co umysł stworzy i w co uwierzy,
człowiek może zrealizować."
Napoleon Hill
„Słuchanie jeszcze nigdy nie zaszkodziło żadnemu sprzedawcy”
Anonim
CELE SZKOLENIA
PROGRAM SZKOLENIA
PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON.
Psychiczne przygotowanie do sprzedaży.
Wprowadzenie do psychologicznej sprzedaży, kluczowe aspekty psychologicznej sprzedaży.
Określenie własnych kompetencji w zakresie sprzedaży przez telefon.
Atrybuty dobrego sprzedawcy: umiejętności, wiedza i nastawienie potrzebne, by dobrze sprzedać swój produkt.
PROWADZENIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH.
Podstawowe zasady profesjonalnej obsługi klienta przez telefon.
Scenariusz rozmowy telefonicznej.
SPECYFIKA KOMUNIKACJI TELEFONICZNEJ.
Umiejętności prowadzenia rozmów: rola i rodzaje pytań, aktywne słuchanie.
Efektywne rozpoczęcie rozmowy telefonicznej.
Sztuka stawiania skutecznych pytań.
Głos i jego rola w komunikacji telefonicznej (pierwsze wrażenie przez telefon, ćwiczenie intonacji głosu i tempa mówienia).
Zakłócenia i bariery w rozmowach telefonicznych.
Radzenie sobie z pierwszym oporem klienta – psychologiczne gry wstępne.
SPRZEDAŻ POPRZEZ PREZENTOWANIE KORZYŚCI.
Sprzedaż poprzez zaspokajanie potrzeb Klienta.
Prezentacja produktu.
Mówienie „językiem korzyści”.
Typowe zastrzeżenia twoich klientów - jak profesjonalnie reagować na zastrzeżenia klientów.
DOMYKANIE SPRZEDAŻY DOSTOSOWANE DO TYPU OSOBOWOŚCIOWEGO KLIENTA.
Klasyfikacja klientów.
Zachowanie klientów podczas rozmowy telefonicznej.
Współpraca z trudnymi klientami.
Sposoby domykania transakcji – częściowe i końcowe.
PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI
Proponowany program szkolenia prosimy traktować jako wstępny.
Szczegółową ofertę - dopasowaną do potrzeb szkoleniowych i oczekiwań zamawiającego - prześlemy w odpowiedzi na indywidualne zapytanie.
Zapraszamy do kontaktu.
tel. 81 532 21 76
e-mail: biuro@eipb.pl
Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu z nami.