"Wszystko, co umysł stworzy i w co uwierzy,
człowiek może zrealizować."
Napoleon Hill
"Twój potencjalny klient nie interesuje się tym, ile wiesz...
dopóki nie przekona się, że się o niego troszczysz."
Gerhard Gschwandtner
CELE SZKOLENIA
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
PROGRAM SZKOLENIA
OKREŚLENIE WŁASNYCH KOMPETENCJI W ZAKRESIE SPRZEDAŻY.
Etapy sprzedaży.
Przygotowanie do spotkania z klientem.
Pierwsze wrażenie.
Otwarcie - zdobywanie zaufania.
Badanie potrzeb.
Prezentacja.
Radzenie sobie z zastrzeżeniami.
Zamknięcia.
BUDOWANIE WIARYGODNOŚCI I ZAUFANIA W KONTAKTACH Z KLIENTAMI NA ETAPIE OTWARCIA SPRZEDAŻY.
Pozyskiwanie informacji o kliencie w początkowej fazie rozmowy handlowej.
Techniki zdobywania zaufania klienta.
Tworzenie wpływowego wizerunku przez handlowca - zasady autoprezentacji.
Zasady wykorzystywania pytań otwartych, zamkniętych, sugerujących.
Metody docierania do prawdziwych interesów klienta.
SPRZEDAŻ POPRZEZ ZASPOKAJANIE POTRZEB KLIENTA.
Czego można dowiedzieć się od klientów, motywy zachowań (racjonalne i emocjonalne decyzje klientów).
Rozpoznawanie i wspieranie ujawnionych i nieujawnionych potrzeb klienta.
Kształtowanie umiejętności prezentowania korzyści adekwatnie do potrzeb klienta.
Wywieranie wpływu w procesie przedstawiania oferty - psychologiczne metody prezentacji produktów.
Budowanie scenariusza prezentacji w oparciu o zasady perswazji.
Komunikacja niewerbalna - narzędziem wpływu (zwiększenie siły oddziaływania przez odpowiednie gesty, wykorzystanie materiałów reklamowych, techniki niewerbalnego dopasowania).
Kontakt z klientem jako okazja do zbierania informacji o potencjalnym niezadowoleniu - rozpoznawanie potrzeb niezgłoszonych.
ZASTRZEŻENIA I ZAMKNIĘCIA.
Typowe zastrzeżenia twoich klientów - metody skuteczne w radzeniu sobie z obiekcjami.
Dlaczego klienci nie kupują i jak usuwać powody odmowy zakupu.
Metody zwiększające prawdopodobieństwo dokonania zakupu.
Sposoby radzenia sobie z niewygodnymi pytaniami klientów i z reklamacjami.
Psychologiczne techniki finalizacji sprzedaży.
Proponowany program szkolenia prosimy traktować jako wstępny.
Szczegółową ofertę - dopasowaną do potrzeb szkoleniowych i oczekiwań zamawiającego - prześlemy w odpowiedzi na indywidualne zapytanie.
Zapraszamy do kontaktu.
tel. 81 532 21 76
e-mail: biuro@eipb.pl
Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu z nami.