"Wszystko, co umysł stworzy i w co uwierzy,
człowiek może zrealizować."
Napoleon Hill
"Swój sukces lub porażkę człowiek nosi w sobie...
Nie zależą one od warunków zewnętrznych."
[Ralph Waldo Trine]
CELE SZKOLENIA
Przygotowanie uczestników do efektywnego doprowadzania do pozytywnej transakcji z klientem.
Zwiększenie profesjonalizmu w kontakcie z klientem poprzez:
PROGRAM SZKOLENIA
PSYCHICZNE PRZYGOTOWANIE DO SPRZEDAŻY.
Kluczowe, psychologiczne umiejętności w sprzedaży.
Metody zwiększania obrotów.
METODY BUDOWANIA WEWNĘTRZNEJ MOTYWACJI JAKO PODSTAWA OSIĄGANIA SUKCESÓW.
Najważniejsze czynniki usprawniające i utrudniające działania handlowca:
Skuteczność sprzedaży i stopień satysfakcji klienta a:
Pokonywanie barier w nawiązywaniu nowych kontaktów handlowych.
BUDOWANIE WIARYGODNOŚCI I ZAUFANIA W KONTAKTACH Z KLIENTAMI NA ETAPIE OTWARCIA SPRZEDAŻY.
Pozyskiwanie informacji o kliencie w początkowej fazie rozmowy handlowej.
Techniki szybkiego zdobywania zaufania klienta.
Tworzenie wpływowego wizerunku przez handlowca – zasady autoprezentacji.
Zasady wykorzystywania pytań otwartych, zamkniętych i sugerujących.
Metody docierania do prawdziwych interesów klienta.
Techniki efektywnej komunikacji z klientem.
SPRZEDAŻ POPRZEZ ZASPOKAJANIE POTRZEB KLIENTA.
Czego można dowiedzieć się od klientów, motywy zachowań (racjonalne
i emocjonalne decyzje klientów).
Rozpoznawanie i wspieranie ujawnionych i nieujawnionych potrzeb klienta.
Kształtowanie umiejętności prezentowania korzyści adekwatnie do potrzeb klienta.
Wywieranie wpływu w procesie przedstawiania oferty - psychologiczne metody prezentacji produktów.
Budowanie scenariusza prezentacji w oparciu o zasady perswazji.
Kontakt z klientem jako okazja do zbierania informacji o potencjalnym niezadowoleniu – rozpoznawanie potrzeb nie zgłoszonych.
Zamiana cecho-zalety na korzyści.
TYPY OSOBOWOŚCI KLIENTÓW – PREFEROWANE STYLE ROZMOWY, OCZEKIWANIA.
Ocena typu klienta.
Potrzeby różnych typów klientów (potrzeby merytoryczne, psychologiczne) – jak się do nich odnosić.
Psychologiczne potrzeby klientów – jak je wykorzystywać, by skłonić do zakupu.
Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do różnych typów klienta.
ZASTRZEŻENIA I ZAMKNIĘCIA.
Typowe zastrzeżenia twoich klientów - metody skuteczne w radzeniu sobie z obiekcjami.
Dlaczego klienci nie kupują i jak usuwać powody odmowy zakupu?
Metody zwiększające prawdopodobieństwo dokonania zakupu.
Sposoby radzenia sobie z niewygodnymi pytaniami klientów i z reklamacjami.
Psychologiczne techniki finalizacji sprzedaży.
PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI
Proponowany program szkolenia prosimy traktować jako wstępny.
Szczegółową ofertę - dopasowaną do potrzeb szkoleniowych i oczekiwań zamawiającego - prześlemy w odpowiedzi na indywidualne zapytanie.
Zapraszamy do kontaktu.
tel. 81 532 21 76
e-mail: biuro@eipb.pl
Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu z nami.