ETAPY REALIZACJI USŁUGI SZKOLENIOWEJ
Szkolenia realizowane przez Europejski Instytut Psychologii Biznesu są dostosowywane do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby proponowane usługi związane były ściśle ze specyfiką i profilem działalności zamawiającego - co skutecznie zwiększa ich efektywność.
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA SZKOLEŃ ODBYWA SIĘ WG NASTĘPUJĄCYCH ETAPÓW
ETAP I – PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA
- wstępne rozpoznanie potrzeb szkoleniowych i oczekiwań Klienta (grupa docelowa, oczekiwane rezultaty),
- poznanie profilu i specyfiki działalności zamawiającego,
- określenie celów szkolenia i dobór odpowiednich metod do ich realizacji,
- przesłanie wstępnej oferty zawierającej zakres tematyczny szkolenia, stosowane metody szkoleniowe, wstępny harmonogram, proponowane metody ewaluacji szkolenia, warunki cenowe, inne informacje organizacyjne (proponowany termin, miejsce).
Po zaakceptowaniu wstępnych warunków zawartych w ofercie następuje podpisanie zamówienia.
ETAP II – BADANIE I ANALIZA POTRZEB SZKOLENIOWYCH
- diagnoza kluczowych problemów Klienta w kontekście realizowanej usługi szkoleniowej,
- indywidualne konsultacje z osobą odpowiedzialną za realizację szkolenia ze strony Klienta,
- doprecyzowanie celów i programu szkolenia,
- dobór narzędzi badających efektywność szkolenia.
ETAP III – PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH
- opracowanie materiałów i ćwiczeń szkoleniowych zgodnych z tematyką szkolenia,
- przygotowanie innych dokumentów związanych z realizacją szkolenia (ankiety oceny szkolenia, testy, listy obecności, plan szkolenia).
ETAP IV – PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA
- prowadzenie zajęć w formie warsztatowej, aktywizującej grupę do udziału w zajęciach. Podczas treningów uczestnicy rozwijają wiedzę praktyczną i konkretne umiejętności, uczą się zachowań i postaw, które mogą zastosować bezpośrednio w swojej pracy natychmiast po szkoleniu,
- przeprowadzenie ankiet do oceny realizacji efektów szkolenia.
ETAP V – OCENA SZKOLENIA I OPIEKA POSZKOLENIOWA
- analiza wniosków z przeprowadzonego badania efektywności szkolenia,
- przygotowanie raportu ewaluacyjnego i przesłanie do klienta,
- udostępnienie bazy wiedzy, w celu wspierania procesu uczenia się i dalszego samokształcenia.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleń zamkniętych i kontaktu – szczegółową ofertę przygotujemy na Państwa indywidualne zapytanie.
UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE
Techniki sprzedaży
Psychologiczne aspekty sprzedaży
Negocjacje handlowe
Trening profesjonalnej sprzedaży przez telefon
Automotywacja i inteligencja emocjonalna w biznesie
Profesjonalna organizacja pracy i zarządzanie czasem
Efektywne radzenie sobie ze stresem
Trening profesjonalnej prezentacji
ROZWÓJ OSOBISTY
Asertywność i efektywna komunikacja interpersonalna
Trening integracyjny
Efektywne radzenie sobie ze stresem
Profesjonalna organizacja pracy i zarządzanie czasem
Jak osiągać więcej? – Nowa psychologia sukcesu
Kobiety i mężczyźni – jak poprawiać jakość związków i osiągać większy sukces w porozumieniu?
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
Trening trenerów
Trening profesjonalnej rekrutacji
System ocen okresowych - motywująca rozmowa oceniająca
Assessment Centre - Trening Asesorów
UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKIE
Trening umiejętności menedżerskich
Coaching
Konstruktywne dochodzenie do porozumienia na drodze negocjacji
Automotywacja i inteligencja emocjonalna w biznesie
Profesjonalna organizacja pracy i zarządzanie czasem
Budowanie samodoskonalącej się organizacji i komunikacja w zespole
Efektywne radzenie sobie ze stresem
PROCEDURA REKLAMACJI
- Uczestnik szkolenia/Klient jest uprawniony do składania reklamacji dotyczących danego szkolenia w terminie 14 dni roboczych od daty zakończenia zajęć.
- Reklamacje należy przekazywać w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty listem poleconym, faksem, drogą e-mailową na adres: biuro@eipb.pl lub osobiście.
- Reklamacja musi zawierać szczegółowy opis zakresu niezgodności lub inne okoliczności ją uzasadniające.
- Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. W szczególnych przypadkach, gdy postępowanie reklamacyjne będzie wymagało dodatkowych czynności wyjaśniających termin może ulec wydłużeniu.
- Oceny zasadności wniesionej reklamacji rozpatruje właściciel firmy po sprawdzeniu realizacji usługi zgodnie ze stosowanymi procedurami w firmie.
- W przypadku stwierdzenia zasadności wniesionej reklamacji Uczestnikowi/Klientowi przysługuje:
- częściowy lub całkowity zwrot kosztów usługi szkoleniowej,
- lub możliwość ponownego uczestnictwa w szkoleniu o tym samym zakresie w możliwie najbliższym terminie.
Informacja o rozstrzygnięciu reklamacji przekazywana jest w formie pisemnej.