Inspirujemy do działania.

"Wszystko, co umysł stworzy i w co uwierzy,
człowiek może zrealizować."
Napoleon Hill

“Jedynym sposobem wywarcia wpływu na drugiego człowieka jest rozmowa o jego pragnieniach i pokazanie mu, jak je może spełnić.”

[Dale Carnegie]

 

 

CELE SZKOLENIA:


Po szkoleniu uczestnicy:

  • będą bardziej skuteczni w realizacji własnych celów,
  • będą potrafili zastosować prawa psychologii wpływu w codziennej pracy zawodowej,
  • będą odróżniali strategie wpływu społecznego od psychomanipulacji,
  • będą umieli przeciwstawić się psychomanipulacji,
  • rozwiną świadomość własnej autoprezentacji, własnych zachowań i ich znaczenia w kontaktach z innymi ludźmi.

 

DO UDZIAŁU W SZKOLENIU ZAPRASZAMY:


  • kadrę kierowniczą i menadżerów wszystkich szczebli zarządzania,
  • osoby zajmujące się bezpośrednią obsługą klientów,
  • przedstawicieli handlowych i sprzedawców,
  • pracowników odpowiedzialnych za kontakty biznesowe,
  • osoby zainteresowane tematyką wywierania wpływu na ludzi.

 

PROGRAM SZKOLENIA 


PSYCHOLOGIA WPŁYWU SPOŁECZNEGO – WPROWADZENIE. 

  • Wpływ, perswazja, psychomanipulacja - terminologia związana z psychologią wpływu. 
  • Mechanizmy psychologiczne leżące u podstaw wpływu społecznego - dlaczego ulegamy?
  • „Odporność” na perswazję. 

 

REGUŁY WPŁYWU SPOŁECZNEGO I TECHNIKI PERSWAZJI.

  • Reguły wpływu społecznego (S.D.S., reguła wzajemności, reguła niedostępności, reguła konsekwencji i zaangażowania, reguła lubienia i sympatii, reguła autorytetu). 
  • Techniki perswazji. 
  • Rodzaje pytań a siła ich skuteczności – przejęcie kontroli nad sytuacją podczas rozmowy. 
  • Słowa klucze – co mówić, by wpłynąć na innych. 
  • Strategie bazujące na przeżyciach emocjonalnych (m.in. „stopa w drzwiach”, „huśtawka emocjonalna”).  
  • Procesy poznawcze a wpływ (m.in. „eskalacja żądań”, „ingracjacja”). 

 

JĘZYK PERSWAZJI.

  • Precyzja języka a siła perswazji.
  • Metamodel – struktury lingwistyczne języka perswazji.
  • Rzeczowa argumentacja w komunikacji perswazyjnej.
  • Presupozycje – rodzaje ukrytych założeń oraz ich wykorzystanie do realizacji celów perswazyjnych.
  • Metaprogramy – jak skutecznie dotrzeć do różnych typów osobowości.
  • Oddziaływanie na emocje odbiorcy.

 

SIŁA KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ.

  • Wykorzystanie przestrzeni jako metoda wpływu na rozmówcę (gdzie i w jaki sposób stać, siadać podczas spotkań negocjacyjnych itp.). 
  • Odczytywanie sygnałów niewerbalnych. Analiza własnych nawyków niewerbalnych. 

 

OBRONA PRZED WPŁYWEM I MANIPULACJĄ. 

  • Techniki obrony przed manipulacją.

 

METODY SZKOLENIOWE


Szkolenie ma charakter typowo warsztatowy, dzięki czemu uczestnicy mogą rozwijać wiedzę praktyczną i konkretne umiejętności. Podczas treningu uczestnicy uczą się zachowań, postaw, które mogą zastosować bezpośrednio w swojej pracy natychmiast po szkoleniu. 

Tematy prezentowane są przy użyciu następujących metod: 

  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • odgrywanie ról,
  • mini-wykład,
  • autotesty,
  • dyskusja - wymiana doświadczeń,
  • symulacje,
  • analiza przypadków.

 

PROWADZĄCY


http://www.eipb.pl/uploads/media/news/0001/01/62726556927d2ae91ee63ecf2d05f2ca750d1198.pngMAŁGORZATA FRYSZKIEWICZ – współwłaściciel, trener, coach, doradca personalny Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu. Ukończyła psychologię na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Uzyskała dwie specjalizacje: kliniczną i społeczną. Posiada certyfikat amerykańskiej firmy szkoleniowej Wilson Learning – Train the Trainer, Counsellor Salesperson. Licencjonowany Praktyk Neurolingwistycznego Programowania, uzyskała tytuł Licencjonowanego Mistrza Neurolingwistycznego Programowania. Licencjonowany Coach ICC (certyfikat - International Coaching Community). Uczyła się u najwybitniejszych trenerów biznesu na świecie, takich jak: Brian Tracy, Robert Dilts, Steven Giligan oraz Joseph O’Conor.

Twórca Akademii Trenera Biznesu. Przez 6 lat współpracowała z Uniwersytetem Marii Curie Skłodowskiej przygotowując studentów 5 - go roku psychologii społecznej do profesjonalnego prowadzenia treningów. Współzałożyciel, wykładowca i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych „Trener Biznesu” realizowanych we współpracy z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.

Od 18 lat prowadzi szkolenia, treningi, warsztaty grupowe z zakresu skutecznych technik i psychologii sprzedaży, asertywności i komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem, zarządzania czasem, zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i systemu ocen okresowych, Assessment/Development Center, umiejętności menedżerskich, budowania samodoskonalącej się organizacji, automotywacji i inteligencji emocjonalnej w biznesie, coachingu, kreatywności, negocjacji handlowych, umiejętności trenerskich oraz profesjonalnej prezentacji. Klienci cenią ją za profesjonalizm, wiedzę, entuzjazm oraz niezwykłe zaangażowanie w prowadzenie zajęć.
Jej warsztaty są pełne dynamiki, humoru, a zarazem merytoryczne i – jak wynika z opinii uczestników - bardzo efektywne.

Specjalizuje się również w ocenie kompetencji i potencjału pracowników metodą Assessment/Development Center (zrealizowała 300 sesji, głównie w działach handlowych). Zajmuje się rekrutacją przedstawicieli handlowych, kierowników, a także członków zarządu.

Prowadzi coaching indywidualny – ponad 500 godzin zrealizowanych sesji coachingowych.

Stworzyła nową metodę Cotrainingu – łączącą Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń. Twórca wielu programów szkoleniowych, projektów rekrutacyjnych i doradczych.

Posiada również doświadczenie zawodowe na kierowniczych stanowiskach, związane z zarządzaniem zespołami pracowniczymi i projektowymi. Kierowała projektami odpowiadając za stronę organizacyjną, finansową oraz merytoryczną przedsięwzięć.

Trener w projektach „Akademia Skutecznego Handlowca”, „Zawodowo – Bezstresowo”, „Akademia Skutecznego Handlowca, II edycja”, „Budowanie innowacyjnej organizacji” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanych przez Europejski Instytut Psychologii Biznesu.

Ekspert medialny m.in. dla TVP2 oraz TVP Lublin. Autorka licznych artykułów z dziedziny psychologii biznesu, publikacje m.in. w „Personel i Zarządzanie”; „Metody radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczestników szkoleń”. W: Analiza współczesnych zjawisk społecznych/ Wybrane zagadnienia zmieniającej się rzeczywistości, red. G. Kwiatkowska, R. Maksymiuk oraz „Coaching w biznesie”, W: Analiza współczesnych zjawisk społecznych/ Człowiek w środowisku pracy, red. G. Kwiatkowska, A. Siudem, Wydawnictwo UMCS. Prywatnie pasjonuje ją rozwijanie nowych umiejętności, podróże, taniec oraz ciekawe i inspirujące książki. Jej główną dewizą życiową są słowa Collin Sisson’a: „Największe bogactwo to robienie tego, co kochasz”.

MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA


Termin szkolenia: 6 - 7 października 2020r.

Miejsce szkolenia: Siedziba firmy - ul. Bartnicza 5 w Lublinie. 

Czas trwania: 14 godzin lekcyjnych - 2 dni.

Zajęcia odbywają się w godzinach 9.00 - 15.00

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA

I i II dzień

 9.00 - 10.30 - Zajęcia szkoleniowe. 

10.30 - 10.45 - Przerwa kawowa.

10.45 - 12.15 - Zajęcia szkoleniowe. 

12.15 - 12.30 - Przerwa kawowa

12.30 - 14.00 - Zajęcia szkoleniowe. 

14.00 - 14.15 - Przerwa kawowa.

14.15 - 15.00 - Zajęcia szkoleniowe. 

 

CENA SZKOLENIA:  1500,00 zł netto = 1845, 00 zł brutto

Przy zgłoszeniu powyżej 3 osób z jednej firmy - 5% rabatu!

 

Zapewniamy:

  • udział w 2-dniowym szkoleniu (14h);
  • zajęcia prowadzone przez doświadczonego trenera - praktyka z zakresu psychologii biznesu;
  • materiały szkoleniowe;
  • całodzienny serwis kawowy;
  • certyfikat ukończenia szkolenia;
  • konsultacje z trenerem bezpośrednio po zakończeniu szkolenia;
  • możliwość konsultacji on-line z trenerem w ciągu 30 dni po zakończeniu szkolenia;
  • dostęp do bazy wiedzy wspierającej dalsze samodzielne uczenie się. 

Szkolenie może być również zorganizowane w formie szkolenia zamkniętego - na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa, w siedzibie klienta lub w innym miejscu przez niego wskazanym. 

W razie dodatkowych pytań - prosimy o kontakt - tel. 81 532 21 76, e-mail: biuro@eipb.pl


 

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE


Aby zgłosić się na szkolenie należy wypełnić KARTĘ ZGŁOSZENIA UCZESTNIKA <<DO POBRANIA TUTAJ>>

 

Uzupełnioną kartę należy dostarczyć w dowolnej formie:

  • przesłać skan drogą elektroniczną na adres: biuro@eipb.pl
  • lub przesłać pocztą na adres: ul. Bartnicza 5, 20-810 Lublin.

Zachęcamy do zapoznania się z REGULAMINEM SZKOLEŃ OTWARTYCH

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE 


  • tel. 81 532 21 76
  • e-mail: biuro@eipb.pl

 

ZAPRASZAMY! REKRUTACJA TRWA!

 

 

Kontakt

Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu z nami.

    Europejski Instytut Psychologii Biznesu
  • ulica Bartnicza 5; 20-810 Lublin
  • 81 532 21 76
  • 81 532 21 76
  • info@eipb.pl