Inspirujemy do działania.

"Wszystko, co umysł stworzy i w co uwierzy,
człowiek może zrealizować."
Napoleon Hill

„Celem wielu liderów jest sprawić, 

by ludzie mieli o nich jak najlepsze zdanie.  

Celem wielkiego lidera jest sprawić, 

by ludzie lepiej myśleli o sobie.” 

                                             [C. Northcutt]

 

CEL AKADEMII MENADŻERA - doskonalenie praktycznych umiejętności zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem.

 

DO UDZIALU W AKADEMII ZAPRASZAMY 


  • kadrę zarządzającą wszystkich szczebli zarządzania (prezesi, dyrektorzy, kierownicy),
  • właścicieli firm,
  • osoby zainteresowana doskonaleniem umiejętności menadżerskich.

 

CZAS TRWANIA


Akademia obejmuje 48 godzin zajęć – dwa 3-dniowe spotkania - każde spotkanie po 24 godziny lekcyjne. 

Wszystkie zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń indywidualnych i grupowych, mini-wykładów, prezentacji, symulacji, analizy przypadków, gier. Podczas treningów uczestnicy uczą sie zachowań, postaw, które mogą zastosować bezpośrednio w swojej pracy natychmiast po szkoleniu.

 

Terminy zjazdów:


I spotkanie: 3 - 5 września 2018r. (poniedziałek - środa)

II spotkanie: 8 - 10 października 2018r. (poniedziałek - środa)

 

CELE AKADEMII


  • Rozwijanie osobowości sukcesu - pozytywnej osobowości, bazującej na pozytywnej postawie umysłu.
  • Poprawienie efektywności kierowania ludźmi w oparciu o nowoczesne techniki zarządzania personelem.
  • Rozpoznanie własnego stylu kierowania i stylu kierowania najefektywniejszego dla zespołu.
  • Rozwijanie umiejętności interpersonalnych potrzebnych w porozumiewaniu się i kierowaniu ludźmi.
  • Doskonalenie sposobów i form skutecznego motywowania pracowników do efektywniejszej pracy.
  • Poprawa przepływu informacji między pracownikami i przełożonymi.
  • Przygotowanie do przeprowadzenia bieżącej i okresowej oceny efektywności pracy i realizacji zadań. 
  • Rozwijanie inteligencji emocjonalnej jako środka do osiągania sukcesów w biznesie.

 

PROGRAM SZKOLENIA 


I SPOTKANIE  

BUDOWANIE ZESPOŁU.

  • Co decyduje o sukcesie firmy? - 5 elementów budowania samodoskonalącego sie zespołu.
  • Wspólna wizja. Modele myślowe – przekonania dotyczące firmy i członków zespołu. Wspólne uczenie się. Myślenie systemowe. Rozwój osobisty. 
  • Rola przywódcy w organizacji.
  • Określenie własnego stylu kierowania - dopasowanie własnego stylu kierowania do zespołu i sytuacji zewnętrznej.
  • Dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy na temat funkcjonowania zespołu oraz usprawnianie osobistych umiejętności sprzyjających współdziałaniu.

 

TECHNIKI EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI W ZESPOLE. 

  • Czynniki wpływające na budowanie trwałych relacji w zespole.
  • Zasady dobrej komunikacji w zespole.
  • Umiejętność zbierania i przekazywania informacji.
  • Identyfikacja barier występujących w komunikacji w zespole i sposoby ich eliminacji.
  • Podstawowe style komunikowania się: agresywny, uległy, asertywny.
  • Asertywne zachowanie szefa w relacjach z pracownikami.
  • Reagowanie na krytykę, wyrażanie krytyki w sposób konstruktywny.
  • Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do różnych typów osobowości pracowników.
  • Istota konfliktu - konflikt jako wartość, metody konstruktywnego rozwiązywania konfliktów.

 

MOTYWOWANIE - INSPIROWANIE LUDZI DO ROZWOJU I DZIAŁANIA.

  • Sposoby wzbudzania motywacji własnej i współpracowników.
  • Praktyczne aspekty coachingu i „feedbacku”.
  • Indywidualne czynniki motywujące ludzi do osiągania najlepszych efektów.
  • Zarządzanie i motywacja dostosowana do typu osobowości poszczególnych pracowników.

 

DELEGOWANIE I EGZEKWOWANIE ZADAŃ. 

  • Jak skutecznie delegować i egzekwować zadania.
  • Nieinwazyjne, konstruktywne delegowanie zadań.
  • Trudności, bariery w procesie delegowania.

 

WYKORZYSTANIE EMOCJI DO KIEROWANIA LUDŹMI.

  • Analiza własnych emocji i umiejętność ich wykorzystywania do skuteczniejszego działania w zespole.
  • Ocena własnej efektywności oddziaływania na innych ludzi – świadomość  własnych możliwości i ograniczeń.
  • Empatia. Budowanie zaufania i dobrych relacji z innymi ludźmi.
  • Kontrolowanie własnych emocji w sytuacji stresujących rozmów, radzenie sobie z emocjami pracownika i manipulacją emocjonalną.
  • Techniki wpływu – wpływanie na emocje własne i innych osób.

 

II SPOTKANIE 

AUTOPREZENTACJA - SZTUKA ŚWIADOMEGO KREOWANIA WŁASNEGO WIZERUNKU W  SYTUACJACH WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH (ZEBRANIA, SPOTKANIA BIZNESOWE).

  • Budowanie autorytetu lidera.
  • Pozytywna autoprezentacja – budowanie i wykorzystanie wizerunku w kontaktach biznesowych.
  • Etykieta ubioru służbowego.
  • Efektywna komunikacja interpersonalna. Rola mowy ciała w profesjonalnej autoprezentacji.
  • Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych jako podstawa budowania wiarygodności.
  • Psychologiczne techniki wywierania wpływu na innych.
  • Mowy przywódcze – jak mówić do ludzi, by wzbudzić motywację.
  • Sposoby radzenia sobie z tremą i trudnymi sytuacjami podczas prezentacji (w tym z „trudnym” odbiorcą).
  • Praktyczne ćwiczenia autoprezentacyjne. 
  • Obrona przed presją i manipulacją.
  • Savoir - vivre w kontaktach zawodowych.

 

KLUCZOWE ASPEKTY HR DLA MENADŻERÓW – ZATRUDNIANIE, ROZWIJANIE I OCENIANIE.

REKRUTACJA, ASSESSMENT I DEVELOPMENT CENTRE, CZYLI OCENA OBECNEGO POTENCJAŁU ZESPOŁU  -  JAK DOBRAĆ CZŁONKÓW ZESPOŁU

  • Cele, podobieństwa, różnice i możliwości wykorzystania Assessment i Development Centre. 
  • Kryteria oceny AC i DC.
  • Lista niezbędnych kompetencji podlegających ocenie m.in. umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, odporność na stres, motywacja do pracy, orientacja na rezultat, współpraca w grupie, kreatywność, umiejętność przekonywania i radzenia sobie z obiekcjami.
  • Narzędzia służące do oceny kompetencji zawodowych i osobowościowych metodą Assessment i Development Centre.
  • Rodzaje ćwiczeń (m.in. in basket, gry biznesowe, prezentacje, analiza zadania, dyskusja grupowa). Karty obserwacji pracownika, skale ocen – rodzaje, zalety i ograniczenia. 
  • Zadania symulacyjne z serii Assessment Centre  i Development Centre badające  oczekiwane przez firmę zachowania i umiejętności kandydatów.
  • Przeprowadzanie sesji Assessment i Development Centre. Interpretacja danych z sesji AC oraz DC.

 

PROGRAM ROZWOJU OSOBISTEGO – MOTYWUJĄCA ROZMOWA OCENIAJĄCA.

  • Miejsce programu rozwoju osobistego w polityce personalnej przedsiębiorstwa. - Najważniejsze cele i założenia PRO.
  • Ustalenie kryteriów ocen.
  • Zasady prowadzenia rozmów z ocenianymi pracownikami.
  • Ocena potencjału pracownika - określenie obszarów wymagających wsparcia i rozwoju.
  • Systematyczne informowanie pracowników o tym jak oceniania jest efektywność ich pracy.
  • Schemat przebiegu rozmowy motywującej.
  • Zasady udzielania informacji zwrotnych (rozwijanie umiejętności wyrażania pochwał i uwag krytycznych).
  • Typowe błędy popełniane w trakcie oceny i sposoby ich eliminacji.
  • Uzgodnienie działań na przyszłość – zarządzanie nastawione na realizację celów biznesowych. Efektywne formułowanie i przekazywanie celów. Myślenie ukierunkowanie na cel. 
  • Motywowanie do realizacji celów określonych przez przełożonych.

 

ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM. EFEKTYWNE ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW W GRUPIE - WYPRACOWYWANIE MĄDREGO POROZUMIENIA.

  • Istota konfliktu - konflikt jako wartość, metody konstruktywnego rozwiązywania konfliktów.
  • Sztuka prowadzenia dyskusji, niwelowanie różnic zdań.
  • Indywidualne strategie rozwiązywania trudnych sytuacji w komunikacji.
  • Skuteczne sposoby rozwiązywania konfliktów.
  • Style negocjacyjne – zasady osiągania wyniku „obopólnej wygranej”.
  • Budowanie atmosfery sprzyjającej akceptacji naszych propozycji.

 

PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI:


  • efektywnie zarządzać ludźmi w oparciu o nowoczesne techniki kierowania zespołem,
  • skutecznie motywować pracowników do efektywniejszej pracy,
  • tworzyć pozytywne relacje z pracownikami oraz rozwijać elastyczną i otwartą komunikację, sprzyjającą współdziałaniu, 
  • skutecznie delegować zadania oraz radzić sobie z trudnościami podczas przekazywania zadań, 
  • przygotować i przeprowadzić efektywną rozmowę oceniającą z pracownikiem,
  • panować nad własnymi emocjami i wykorzystywać je do skuteczniejszego działania na polu zawodowym.

 

METODY SZKOLENIOWE


Szkolenie będzie miało charakter typowo warsztatowy, dzięki czemu uczestnicy będą mogli rozwijać wiedzę praktyczną i konkretne umiejętności. Podczas treningu uczestnicy uczą się zachowań, postaw, które mogą zastosować bezpośrednio w swojej pracy natychmiast po szkoleniu. 

 

Tematy prezentowane są przy użyciu następujących metod: 

  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • odgrywanie ról,
  • mini-wykład,
  • autotesty,
  • dyskusja - wymiana doświadczeń,
  • symulacje,
  • analiza przypadków.

 

PROWADZĄCY

http://www.eipb.pl/uploads/media/news/0001/01/62726556927d2ae91ee63ecf2d05f2ca750d1198.pngMAŁGORZATA FRYSZKIEWICZ – współwłaściciel, trener, coach, doradca personalny Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu. Ukończyła psychologię na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Uzyskała dwie specjalizacje: kliniczną i społeczną. Posiada certyfikat amerykańskiej firmy szkoleniowej Wilson Learning – Train the Trainer, Counsellor Salesperson. Licencjonowany Praktyk Neurolingwistycznego Programowania, uzyskała tytuł Licencjonowanego Mistrza Neurolingwistycznego Programowania. Licencjonowany Coach ICC (certyfikat - International Coaching Community). Uczyła się u najwybitniejszych trenerów biznesu na świecie, takich jak: Brian Tracy, Robert Dilts, Steven Giligan oraz Joseph O’Conor.

Twórca Akademii Trenera Biznesu. Przez 6 lat współpracowała z Uniwersytetem Marii Curie Skłodowskiej przygotowując studentów 5 - go roku psychologii społecznej do profesjonalnego prowadzenia treningów. Współzałożyciel, wykładowca i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych „Trener Biznesu” realizowanych we współpracy z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.

Od 18 lat prowadzi szkolenia, treningi, warsztaty grupowe z zakresu skutecznych technik i psychologii sprzedaży, asertywności i komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem, zarządzania czasem, zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i systemu ocen okresowych, Assessment/Development Center, umiejętności menedżerskich, budowania samodoskonalącej się organizacji, automotywacji i inteligencji emocjonalnej w biznesie, coachingu, kreatywności, negocjacji handlowych, umiejętności trenerskich oraz profesjonalnej prezentacji. Klienci cenią ją za profesjonalizm, wiedzę, entuzjazm oraz niezwykłe zaangażowanie w prowadzenie zajęć.
Jej warsztaty są pełne dynamiki, humoru, a zarazem merytoryczne i – jak wynika z opinii uczestników - bardzo efektywne.

Specjalizuje się również w ocenie kompetencji i potencjału pracowników metodą Assessment/Development Center (zrealizowała 300 sesji, głównie w działach handlowych). Zajmuje się rekrutacją przedstawicieli handlowych, kierowników, a także członków zarządu.

Prowadzi coaching indywidualny – ponad 500 godzin zrealizowanych sesji coachingowych.

Stworzyła nową metodę Cotrainingu – łączącą Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń. Twórca wielu programów szkoleniowych, projektów rekrutacyjnych i doradczych.

Posiada również doświadczenie zawodowe na kierowniczych stanowiskach, związane z zarządzaniem zespołami pracowniczymi i projektowymi. Kierowała projektami odpowiadając za stronę organizacyjną, finansową oraz merytoryczną przedsięwzięć.

Trener w projektach „Akademia Skutecznego Handlowca”, „Zawodowo – Bezstresowo”, „Akademia Skutecznego Handlowca, II edycja”, „Budowanie innowacyjnej organizacji” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanych przez Europejski Instytut Psychologii Biznesu.

Ekspert medialny m.in. dla TVP2 oraz TVP Lublin. Autorka licznych artykułów z dziedziny psychologii biznesu, publikacje m.in. w „Personel i Zarządzanie”; „Metody radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczestników szkoleń”. W: Analiza współczesnych zjawisk społecznych/ Wybrane zagadnienia zmieniającej się rzeczywistości, red. G. Kwiatkowska, R. Maksymiuk oraz „Coaching w biznesie”, W: Analiza współczesnych zjawisk społecznych/ Człowiek w środowisku pracy, red. G. Kwiatkowska, A. Siudem, Wydawnictwo UMCS. Prywatnie pasjonuje ją rozwijanie nowych umiejętności, podróże, taniec oraz ciekawe i inspirujące książki. Jej główną dewizą życiową są słowa Collin Sisson’a: „Największe bogactwo to robienie tego, co kochasz”.

http://www.eipb.pl/uploads/media/news/0001/01/e4182eadb11238c082ed021ba098c5d6bac176d8.pngCEZARY FRYSZKIEWICZ – współwłaściciel, trener i coach Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu. Posiada 23-letnie doświadczenie zawodowe. Od 18 lat prowadzi szkolenia z zakresu budowania samodoskonalących się organizacji na wszystkich szczeblach zarządzania, psychologii sukcesu, skutecznych technik i psychologii sprzedaży, profesjonalnej prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu na ludzi, komunikacji interpersonalnej, umiejętności trenerskich, automotywacji.

Z wykształcenia lekarz psychiatra, biegły sądowy z zakresu psychiatrii. Certyfikowany trener The Lundbeck Institute w Danii. Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). Uczył się u najbardziej wpływowych liderów biznesu na świecie takich jak: m.in. Anthony Robbins, Brian Tracy.

Specjalista w zakresie metod coachingowych. Prowadzi coaching dla wyższej kadry menedżerskiej ukierunkowany na wzrost efektywności podejmowanych działań, rozwój umiejętności przywódczych, a także osiąganie indywidualnej doskonałości. Współautor metody pracy Cotraining, łączącej Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń.

Opracowywał i realizował strategię wprowadzania i promowania nowych produktów w warunkach ostrej konkurencji współpracując z międzynarodowymi koncernami farmaceutycznymi. Prowadzi indywidualne doradztwo dla Członków Zarządów i Prezesów czołowych polskich przedsiębiorstw. Od 1999 zarządza projektami szkoleniowymi i doradczymi. Jego charyzma i entuzjazm sprawiają, iż niezwykle często w roli autorytetu zapraszany jest na liczne seminaria i prezentacje nie tylko w kraju, ale również za granicą. Przez klientów doceniany jest za wyjątkową umiejętność inspirowania i motywowania swoich słuchaczy do działania i poszukiwania najlepszych rozwiązań.

Jest współzałożycielem i wykładowcą na studiach podyplomowych „Trener Biznesu” realizowanych we współpracy z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji.

W wolnych chwilach chętnie czyta, podróżuje oraz gra w tenisa, który sprawia mu wiele radości i satysfakcji.

Jego dewizą życiową jest rozwój osobisty, stawanie się lepszym każdego dnia. Spełnianie marzeń własnych, jak również uczenie innych, jak spełniać swoje.

MIEJSCE I TERMINY AKADEMII


Terminy szkoleń w ramach Akademii: 

I spotkanie: 3 - 5 września 2018r. (poniedziałek - środa)

II spotkanie: 8 - 10 października 2018r. (poniedziałek - środa)

 

Miejsce szkolenia: Siedziba firmy - ul. Bartnicza 5 w Lublinie. 

Czas trwania: 2 spotkania 3-dniowe, po 24 godziny lekcyjne. Łączna liczba godzin szkoleniowych w ramach Akademii - 48 godzin.

Zajęcia odbywają się każdego dnia w godzinach 9.00 - 15.45

 

HARMONOGRAM AKADEMII

I spotkanie 

I dzień

 9.00 - 10.30 - Budowanie zespołu.

10.30 - 10.45 - Przerwa.

10.45 - 12.15 - Budowanie zespołu.

12.15 - 12.30 - Przerwa.

12.30 - 14.00 - Techniki efektywnej komunikacji w zespole.

14.00 - 14.15 - Przerwa.

14.15 - 15.45 - Techniki efektywnej komunikacji w zespole. 

 

II dzień

 9.00 - 10.30 - Motywowanie.

10.30 - 10.45 - Przerwa.

10.45 - 12.15 - Motywowanie.

12.15 - 12.30 - Przerwa.

12.30 - 14.00 - Delegowanie i egzekwowanie zadań.

14.00 - 14.15 - Przerwa.

14.15 - 15.45 - Delegowanie i egzekwowanie zadań.

 

III dzień

 9.00 - 10.30 - Wykorzystanie emocji do kierowania ludźmi.

10.30 - 10.45 - Przerwa.

10.45 - 12.15 - Wykorzystanie emocji do kierowania ludźmi.

12.15 - 12.30 - Przerwa.

12.30 - 14.00 - Techniki wywierania wpływu na ludzi.

14.00 - 14.15 - Przerwa.

14.15 - 15.45 - Techniki wywierania wpływu na ludzi.

 

II spotkanie

I dzień

 9.00 - 10.30 - Autoprezentacja.

10.30 - 10.45 - Przerwa.

10.45 - 12.15 - Autoprezentacja.

12.15 - 12.30 - Przerwa.

12.30 - 14.00 - Autoprezentacja.

14.00 - 14.15 - Przerwa.

14.15 - 15.45 - Praktyczne ćwiczenia autoprezentacyjne. 

 

II dzień

 9.00 - 10.30 - Kluczowe aspekty HR dla menadżerów.

10.30 - 10.45 - Przerwa.

10.45 - 12.15 - Kluczowe aspekty HR dla menadżerów.

12.15 - 12.30 - Przerwa.

12.30 - 14.00 - Asessment i Development Centre.

14.00 - 14.15 - Przerwa.

14.15 - 15.45 - Assessment i Development Centre. 

 

III dzień

 9.00 - 10.30 - Program rozwoju osobistego.

10.30 - 10.45 - Przerwa.

10.45 - 12.15 - Program rozwoju osobistego.

12.15 - 12.30 - Przerwa.

12.30 - 14.00 - Zarządzanie konfliktem.

14.00 - 14.15 - Przerwa.

14.15 - 15.45 - Zarządzanie konfliktem.

 

 

CENA SZKOLENIA

Udział w dwóch spotkaniach (6 dni - 48 godzin lekcyjnych): 2000,00 zł netto = 2460,00 zł brutto.

Zapewniamy:

  • zajęcia prowadzone przez doświadczonych trenerów - praktyków z zakresu psychologii biznesu;
  • materiały szkoleniowe;
  • certyfikat ukończenia szkolenia;
  • całodzienny serwis kawowy;
  • konsultacje z trenerami bezpośrednio po zakończeniu szkolenia;
  • możliwość konsultacji on-line z trenerami w ciągu 30 dni po zakończeniu szkolenia;
  • dostęp do bazy wiedzy wspierającej dalsze samodzielne uczenie się. 

 

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 29 sierpnia 2018r. 

Ilość  miejsc ograniczona!


Szkolenie może być również zorganizowane w formie szkolenia zamkniętego - na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa, w siedzibie klienta lub w innym miejscu przez niego wskazanym. 

W razie dodatkowych pytań - prosimy o kontakt - tel. 81 532 21 76, e-mail: biuro@eipb.pl


 

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE


Aby zgłosić się na szkolenie należy wypełnić  KARTĘ ZGŁOSZENIA UCZESTNIKA  <<DO POBRANIA>>

 

Uzupełnioną kartę należy dostarczyć w dowolnej formie:

  • przesłać skan drogą elektroniczną na adres: biuro@eipb.pl
  • lub przesłać faxem na numer 81 532 21 76
  • lub przesłać pocztą na adres: ul. Bartnicza 5, 20-810 Lublin.

 

Zachęcamy do zapoznania się z REGULAMINEM SZKOLEŃ OTWARTYCH

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE 


  • tel. 81 532 21 76
  • e-mail: biuro@eipb.pl

 

ZAPRASZAMY! REKRUTACJA TRWA!

 

POZNAJ OPINIE UCZESTNIKÓW


Wspaniali prowadzący, bardzo profesjonalne podejście. Dużo materiałów szkoleniowych.

Monika Wrona, Kierownik Działu Handlowego PPH "Wektor", grudzień 2017

 

Bardzo ciekawe, skuteczne i analityczne podejście do tematu zarządzania i nauki menadżerów.

Anna Cagiel, właściciel Consilium Design Anna Cagiel, grudzień 2017

 

Świetne szkolenie pod każdym względem! Na pewno będę polecać innym!

Justyna Liwińska, grudzień 2017

 

Super, polecam wszystkim!

Ewa Włodarczyk, PDF Slawex Sp. z o.o., grudzień 2017

 

Dużo wiadomości praktycznych do wykorzystania w pracy po szkoleniu. Poszerzenie horyzontów.

Katarzyna Wójcik, PDF Slawex Sp. z o.o., grudzień 2017

 

Naprawdę godne polecenia, dla każdego kto chce się rozwijać oraz osiągnąć stabilny cel w życiu.

Leszek Wojciechowski, Dyrektor Handlowy Bolarus S.A., październik 2017

 

Opinia jak najbardziej pozytywna. Misja firmy wykonana w 100%  - czuję się zainspirowana do działania.

Eliza Sławińska - Kloc, październik 2017

 

Przydatne szkolenie w biznesie, jak i w życiu prywatnym. Otwiera oczy na wiele aspektów i wyjaśnia jak sobie z nimi radzić.

Mateusz Pasowicz, październik 2017

 

Bardzo cieszę się, że mogłam wziąć udział w warsztatach menadżerskich na wysokim poziomie i z radością podzielę się "owocami", które osiągnę budując samodoskonalącą się organizację dbającą o zdrowe społeczeństwo.

Wioletta Bereziewicz, październik 2017

 

„Akademia Menadżera” inspiruje do działania. Pozwala na usystematyzowanie wiedzy, określa kierunki działania menadżera na wszystkich szczeblach funkcjonowania przedsiębiorstwa. Pozyskaną wiedzę można z powodzeniem wdrażać w działanie firmy. Cenne uwagi i wsparcie prowadzących, otwartość na uczestników. Szkolenie godne polecenia osobom, które szukają inspiracji do działania, rozwoju kompetencji menadżerskich.”

Aneta Hernas, Menadżer Ochrony Zdrowia, czerwiec 2017

 

Bardzo duża wiedza i doświadczenie osób prowadzących poparta ciekawymi przykładami trafiającymi do odbiorcy. Zdecydowanie praktyczne podejście do omawianych zagadnień, poparte bardzo dużą ilością ćwiczeń praktycznych.  Zdecydowanie polecam!

Agnieszka Trojnar, Project Menager, czerwiec 2017

 

Twórcza, rozwijająca, konkretna, ukierunkowana na cele i potrzeby uczestników.

Magdalena Piłat, czerwiec 2017

 

Najbardziej praktyczne i przydatne szkolenie, w którym miałam okazję uczestniczyć. Małgosia i Cezary dzielą się nie tylko wiedzą i doświadczeniem, ale także autorskimi narzędziami. Dziękuję bardzo i do zobaczenia podczas kolejnych szkoleń EIPB.

Justyna Sprawka, Manager Ortomix, marzec 2017

 

Bardzo profesjonalni wykładowcy, zaangażowani i przekonujący. Ogromną wiedzę, którą posiadają, a która wynika z wieloletniego doświadczenia przekazują w sposób bardzo przystępny, nawet dla osób, które dopiero rozpoczynają karierę na określonym stanowisku. Doskonale aktywizują grupę wywołując ogromne zainteresowanie całym programem szkoleniowym.

Marzena Rutkowska, Dyrektor Sprzedaży, HAL Allergy Sp. z o.o., marzec 2017

 

"Akademia Menadżera" nie tylko daje merytoryczną wiedzę w obszarze zarządzania, ale również wzmacnia poczucie pewności siebie. Dzięki temu cyklow szkoleń wykształciłam w sobie umiejętność kierowania ludźmi w sposób wspierający ich rozwój oraz motywację. Szczerze polecam każdemu menadżerowi - niezależnie od uzbieranych już lat doświadczenia. Dziękuję Wam!

Milena Kowalska, LCM Sp. z o.o., grudzień 2016

 

Szkolenie w ramach "Akademii" jest niezwykle inspirującą przygodą.

Karolina Kania, właścicielka GROW Karolina Kania, grudzień 2016

 

Super, polecam każdemu. Podczas zajęć mogłam odkryć swoje predyspozycje. Udoskonalić czas poświęcany na realizację zadań. Bardzo chętnie będę polecać zajęcia znajomym, ponieważ czas spędzony w "Akademii Menadżera" był doskonały.

Aneta Wróbel, LCM Sp. z o.o., grudzień 2016

 

Będę polecać swoim znajomym. Dajecie wiele praktycznych narzędzi do wykorzystania.

Eliza Pielacha, październik 2016

 

Super. Wrócę tu jeszcze!

Marcin Tokarz, Zastępca Prezesa Zarządu, PRO-MEN Sp.z o.o., październik 2016

 

Praktyczna wiedza podana w atrakcyjnej formie. Plus za małe grupy. Dobrze opracowane materiały teoretyczne. Poświęcony czas na naukę nie jest czasem straconym.

Agnieszka Głażewska, PORTAL Krzysztof Głażewski, październik 2016

 

Bardzo dobry kurs dla każdego menadżera.

Justyna Stachowicz, współwłaścicielka Hotelu Alter w Lublinie, październik 2016

 

Dokładnie to, czego oczekiwałem, a nawet dużo więcej! Bardzo polecam!

Krzysztof Głażewski, właściciel PORTAL Krzysztof Głażewski, maj 2016

 

Pełen profesjonalizm.

Marcin Prus, Prezes Zarządu, Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe STARS Sp. z o.o., maj 2016

 

Polecam! Bardzo dobrze spędzone 6 dni.

Łukasz Ziętara, Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe STARS Sp. z o.o., maj 2016

 

Polecam! Bardzo pomocne i przydatne szkolenie. Dużo informacji do wprowadzenia w życie!

Wojciech Wiśniowski, Medi - Sept Sp. z o.o., maj 2016

 

Bardzo merytoryczne i profesjonalne szkolenie. Moduły szkoleniowe można szybko wdrożyć w praktyce w każdym biznesie. Podana wiedza daje dużą przewagę konkurencyjną na rynku. Gorąco wszystkim polecam.

Marek Biernat, Dyrektor ds. Rozwoju i Techniki, Edbak Sp.z o.o., listopad 2015

 

Szkolenie  inspirujące do zmian i działania.

Ilona Gac, Edbak Sp. z o.o., listopad 2015

 

Akademia Menadżera jest niezbędnym szkoleniem w pracy osób na kierowniczych stanowiskach. Pozwala na osobisty rozwój, zwrócenie uwagi na ważne aspekty codziennego życia, podejmowanie decyzji i motywowania zespołu.

Michał Strzelec, Edbak Sp. z o.o., listopad 2015

 

Bardzo przydatne szkolenie poruszające zagadnienia i tematy, które można wykorzystać w pracy, ale i w życiu osobistym. Zdecydowanie polecam.

Krzysztof Sawicki, Medi - Sept Sp. z o.o., listopad 2015

 

Konstruktywne, merytoryczne szkolenie. Zagadnienia, które zapadają w pamięć.

Urszula Dębińska, Przedsiębiorstwo Dystrybucji Farmaceutycznej SLAWEX Sp. z o.o., listopad 2015

 

Polecam wszystkim, którzy chcą zastanowić się nad swoimi problemami, które spotykają w pracy.

Agnieszka Tomczyk, Edbak Sp. z o.o., listopad 2015

 

Bardzo rozbudowane szkolenie, mające logiczny ciąg prowadzący z jednego zagadnienia do następnego. DZIĘKUJĘ.

Robert Bednarek, Przedsiębiorstwo Dystrybucji Farmaceutycznej SLAWEX Sp. z o.o., listopad 2015

 

Bardzo konstruktywne i merytoryczne szkolenie, pozwalające efektywnie zarządzać sobą i swoimi współpracownikami.

Michał Kowalczyk, Przedsiębiorstwo Dystrybucji Farmaceutycznej SLAWEX Sp. z o.o., listopad 2015

 

Szkolenie merytoryczne, prowadzone przez kompetentne osoby, umożliwiające zmianę życia na lepsze, lepsze poznanie siebie, lepsze poznanie innych. Nie należy żyć w kloszu swojego ja przez całe życie. Świetna zabawa.

Grzegorz Gromadzki, Medi - Sept Sp.z o.o., listopad 2015

 

Bardzo inspirujące.

Małgorzata Śnieżyńska, Prezes Zarządu Nasza Apteka Sp. z o.o., czerwiec 2015

 

Nowe spojrzenie na poruszane problemy, poznanie nowych metod (Disney).

Zbigniew Wójtowicz, czerwiec 2015

 

Zdecydowanie dobrze poświęcony czas w trakcie szkoleń organizowanych przez Akademię, uświadomił mi jak „małe rzeczy” związane z naszym zachowaniem wywierają ogromny wpływ na drugiego człowieka. Wspomniane  „oświecenie” nie byłoby możliwe, gdyby nie profesjonalizm i umiejętności prowadzących.

Rafał Topolski, Saggitarius Sp. z o.o., czerwiec 2015

 

Profesjonalnie przygotowane. Ogromna wiedza i doświadczenie. Wysoka umiejętność przekazania wiedzy.

Wojciech Tymoszyński, Nasze Apteki Sp. z o.o., czerwiec 2015

 

Bardzo dobra atmosfera podczas pracy, stworzenie poczucia bezpieczeństwa i przyjazne nastawienie na uczestnika.

Marta Kasprzyk, Curate Sp. z o.o., czerwiec 2015

 

Kontakt

Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu z nami.

    Europejski Instytut Psychologii Biznesu
  • ulica Bartnicza 5; 20-810 Lublin
  • 81 532 21 76
  • 81 532 21 76
  • info@eipb.pl