"Wszystko, co umysł stworzy i w co uwierzy,
człowiek może zrealizować."
Napoleon Hill
CELE SZKOLENIA:
Zwiększenie efektywności pracy i motywacji zespołu sprzedażowego poprzez:
DO UDZIAŁU W SZKOLENIU ZAPRASZAMY
PROGRAM SZKOLENIA
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻOWYM.
Planowanie i organizacja sprzedaży.
Zadania kierującego zespołem sprzedażowym.
Efektywne formułowanie i przekazywanie celów sprzedażowych.
Myślenie ukierunkowanie na cel.
Parametry poprawnie wyznaczonych celów sprzedażowych.
Motywowanie do realizacji celów określonych przez przełożonych.
MOTYWOWANIE.
Sposoby motywowania pracowników do osiągania celów sprzedażowych.
Praktyczne aspekty coachingu i „feedbacku”.
Indywidualne czynniki motywujące ludzi do osiągania najlepszych efektów.
Zarządzanie i motywacja dostosowana do typu osobowości poszczególnych pracowników.
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE SPRZEDAŻOWYM.
Zasady udzielania informacji zwrotnych. Rozwijanie umiejętności wyrażania pochwał i uwag krytycznych.
Trening umiejętności aktywnego słuchania.
Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do różnych typów osobowości pracowników.
Identyfikacja barier występujących w komunikacji międzyludzkiej i sposoby ich eliminacji.
Indywidualne strategie rozwiązywania trudnych sytuacji w komunikacji.
COACHING ZESPOŁU SPRZEDAŻOWEGO.
Stosowanie coachingu jako metody wspierania rozwoju pracowników.
Korzyści wynikające z coachingu.
Rola i zadania coacha w zespole.
Ocena potencjału pracownika - stan obecny w kontekście planów i perspektyw.
Określenie u pracownika tych obszarów, które wymagają wsparcia i rozwoju ze strony przełożonego.
PROWADZENIE ROZMÓW COACHINGOWYCH Z PRACOWNIKIEM.
Schemat przebiegu rozmowy coachingowej z pracownikiem.
Omawianie bieżących osiągnięć i stopnia realizacji założonych celów.
Sposoby zachowań coacha podczas spotkania z pracownikiem.
Obserwacja i analiza najważniejszych elementów rozmowy coachingowej.
Wspólne wyznaczanie celów, planów na przyszłość.
Typowe błędy popełniane w trakcie rozmowy i sposoby ich eliminacji.
PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI:
METODY SZKOLENIOWE
Szkolenie ma charakter typowo warsztatowy, dzięki czemu uczestnicy mogą rozwijać wiedzę praktyczną i konkretne umiejętności. Podczas treningu uczestnicy uczą się zachowań, postaw, które mogą zastosować bezpośrednio w swojej pracy natychmiast po szkoleniu.
Tematy prezentowane są przy użyciu następujących metod:
PROWADZĄCY
CEZARY FRYSZKIEWICZ – współwłaściciel, trener i coach Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu. Posiada 23-letnie doświadczenie zawodowe. Od 18 lat prowadzi szkolenia z zakresu budowania samodoskonalących się organizacji na wszystkich szczeblach zarządzania, psychologii sukcesu, skutecznych technik i psychologii sprzedaży, profesjonalnej prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu na ludzi, komunikacji interpersonalnej, umiejętności trenerskich, automotywacji. Z wykształcenia lekarz psychiatra, biegły sądowy z zakresu psychiatrii. Certyfikowany trener The Lundbeck Institute w Danii. Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). Uczył się u najbardziej wpływowych liderów biznesu na świecie takich jak: m.in. Anthony Robbins, Brian Tracy. Specjalista w zakresie metod coachingowych. Prowadzi coaching dla wyższej kadry menedżerskiej ukierunkowany na wzrost efektywności podejmowanych działań, rozwój umiejętności przywódczych, a także osiąganie indywidualnej doskonałości. Współautor metody pracy Cotraining, łączącej Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń. Opracowywał i realizował strategię wprowadzania i promowania nowych produktów w warunkach ostrej konkurencji współpracując z międzynarodowymi koncernami farmaceutycznymi. Prowadzi indywidualne doradztwo dla Członków Zarządów i Prezesów czołowych polskich przedsiębiorstw. Jego charyzma i entuzjazm sprawiają, iż niezwykle często w roli autorytetu zapraszany jest na liczne seminaria i prezentacje nie tylko w kraju, ale również za granicą. Przez klientów doceniany jest za wyjątkową umiejętność inspirowania i motywowania swoich słuchaczy do działania i poszukiwania najlepszych rozwiązań. Jest współzałożycielem i wykładowcą na studiach podyplomowych „Trener Biznesu” realizowanych we współpracy z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji. W wolnych chwilach chętnie czyta, podróżuje oraz gra w tenisa, który sprawia mu wiele radości i satysfakcji. Jego dewizą życiową jest rozwój osobisty, stawanie się lepszym każdego dnia. Spełnianie marzeń własnych, jak również uczenie innych, jak spełniać swoje. |
MIEJSCE SZKOLENIA
Miejsce szkolenia: Siedziba firmy - ul. Bartnicza 5 w Lublinie.
Czas trwania: 14 godzin lekcyjnych - 2 dni
Zajęcia odbywają się w godzinach 9.00 - 15.00
HARMONOGRAM SZKOLENIA
I dzień
9.00 - 10.30 - Zarządzanie zespołem sprzedażowym.
10.30 - 10.45 - Przerwa kawowa.
10.45 - 12.15 - Motywowanie.
12.15 - 12.30 - Przerwa kawowa.
12.30 - 14.00 - Efektywna komunikacja w zespole sprzedażowym.
14.00 - 14.15 - Przerwa kawowa.
14.15 - 15.00 - Efektywna komunikacja w zespole sprzedażowym.c.d.
II dzień
9.00 - 10.30 - Coaching zespołu sprzedażowego.
10.30 - 10.45 - Przerwa kawowa.
10.45 - 12.15 - Coaching zespołu sprzedażowego.c.d.
12.15 - 12.30 - Przerwa kawowa.
12.30 - 14.00 - Prowadzenie rozmów coachingowych z pracownikiem.
14.00 - 14.15 - Przerwa kawowa.
14.15 - 15.00 - Prowadzenie rozmów coachingowych z pracownikiem.c.d.
CENA SZKOLENIA: 2200,00 zł netto = 2706,00 zł brutto za osobę.
Przy zgłoszeniu powyżej 3 osób z jednej firmy - 5% rabatu!
Zapewniamy:
Szkolenie może być również zorganizowane w formie szkolenia zamkniętego - na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa, w siedzibie klienta lub w innym miejscu przez niego wskazanym.
W razie dodatkowych pytań - prosimy o kontakt - tel. 81 532 21 76, e-mail: biuro@eipb.pl
ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE
Aby zgłosić się na szkolenie należy wypełnić KARTĘ ZGŁOSZENIA UCZESTNIKA <<DO POBRANIA TUTAJ>>
Uzupełnioną kartę należy dostarczyć w dowolnej formie:
Zachęcamy do zapoznania się z REGULAMINEM SZKOLEŃ OTWARTYCH
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE
ZAPRASZAMY! REKRUTACJA TRWA!
Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu z nami.