"Wszystko, co umysł stworzy i w co uwierzy,
człowiek może zrealizować."
Napoleon Hill
„Ten, kto chce podnieść jakość swojego życia,
musi szukać pozytywnych rozwiązań
w najdrobniejszych sprawach!”
[Erich J. Lejeune]
DO UDZIAŁU W SZKOLENIU ZAPRASZAMY osoby, które chcą skuteczniej osiągać swoje cele przy zachowaniu poczucia komfortu psychicznego i dobrych, zdrowych relacji z innymi ludźmi.
CELE SZKOLENIA
PROGRAM SZKOLENIA
TECHNIKI EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI.
WEWNĘTRZNE TAKTYKI KOMUNIKACJI.
ROZPOZNAWANIE STYLÓW ZACHOWAŃ.
ROZWIJANIE ZACHOWAŃ ASERTYWNYCH.
METODY KONSTRUKTYWNEGO ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW.
PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI
METODY SZKOLENIOWE
Szkolenie będzie miało charakter typowo warsztatowy, dzięki czemu uczestnicy będą mogli rozwijać wiedzę praktyczną i konkretne umiejętności. Podczas treningu uczestnicy uczą się zachowań, postaw, które mogą zastosować bezpośrednio w swojej pracy natychmiast po szkoleniu.
Tematy prezentowane są przy użyciu następujących metod:
PROWADZĄCY
Twórca Akademii Trenera Biznesu. Przez 6 lat współpracowała z Uniwersytetem Marii Curie Skłodowskiej przygotowując studentów 5 - go roku psychologii społecznej do profesjonalnego prowadzenia treningów. Współzałożyciel, wykładowca i kierownik merytoryczny studiów podyplomowych „Menedżer XXI wieku” oraz "Trener biznesu" realizowanych we współpracy z UMCS w Lublinie. Od ponad 22 lat prowadzi szkolenia, treningi, warsztaty grupowe z zakresu skutecznych technik i psychologii sprzedaży, asertywności i komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem, zarządzania czasem, zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i systemu ocen okresowych, Assessment/Development Center, umiejętności menedżerskich, budowania samodoskonalącej się organizacji, automotywacji i inteligencji emocjonalnej w biznesie, coachingu, kreatywności, negocjacji handlowych, umiejętności trenerskich oraz profesjonalnej prezentacji. Klienci cenią ją za profesjonalizm, wiedzę, entuzjazm oraz niezwykłe zaangażowanie w prowadzenie zajęć. Specjalizuje się również w ocenie kompetencji i potencjału pracowników metodą Assessment/Development Center (zrealizowała 300 sesji, głównie w działach handlowych). Zajmuje się rekrutacją przedstawicieli handlowych, kierowników, a także członków zarządu. Prowadzi coaching indywidualny – ponad 500 godzin zrealizowanych sesji coachingowych. Stworzyła nową metodę Cotrainingu – łączącą Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń. Twórca wielu programów szkoleniowych, projektów rekrutacyjnych i doradczych. Posiada również doświadczenie zawodowe na kierowniczych stanowiskach, związane z zarządzaniem zespołami pracowniczymi i projektowymi. Kierowała projektami odpowiadając za stronę organizacyjną, finansową oraz merytoryczną przedsięwzięć. Trener w projektach „Akademia Skutecznego Handlowca”, „Zawodowo – Bezstresowo”, „Akademia Skutecznego Handlowca, II edycja”, „Budowanie innowacyjnej organizacji” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanych przez Europejski Instytut Psychologii Biznesu. Ekspert medialny m.in. dla TVP2 oraz TVP Lublin. Autorka licznych artykułów z dziedziny psychologii biznesu, publikacje m.in. w „Personel i Zarządzanie”; „Metody radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczestników szkoleń”. W: Analiza współczesnych zjawisk społecznych/ Wybrane zagadnienia zmieniającej się rzeczywistości, red. G. Kwiatkowska, R. Maksymiuk oraz „Coaching w biznesie”, W: Analiza współczesnych zjawisk społecznych/ Człowiek w środowisku pracy, red. G. Kwiatkowska, A. Siudem, Wydawnictwo UMCS. Prywatnie pasjonuje ją rozwijanie nowych umiejętności, podróże, taniec oraz ciekawe i inspirujące książki. Jej główną dewizą życiową są słowa Collin Sisson’a: „Największe bogactwo to robienie tego, co kochasz”. |
MIEJSCE I TERMINY SZKOLENIA
Terminy szkolenia: do uzgodnienia.
Miejsce szkolenia: Siedziba firmy - ul. Bartnicza 5 w Lublinie.
Czas trwania: 14 godzin lekcyjnych - 2 dni.
Zajęcia odbywają się w godzinach 9.00 - 15.00
HARMONOGRAM SZKOLENIA
I dzień
9.00 - 10.30 - Wprowadzenie.Techniki efektywnej komunikacji.
10.30 - 10.45 - Przerwa kawowa.
10.45 - 12.15 - Techniki efektywnej komunikacji.
12.15 - 12.30 - Przerwa kawowa.
12.30 - 14.00 - Wewnętrzne techniki komunikacji.
14.00 - 14.15 - Przerwa kawowa.
14.15 - 15.00 - Rozpoznawanie stylów zachowań.
II dzień
9.00 - 10.30 - Rozwijanie zachować asertywnych.
10.30 - 10.45 - Przerwa kawowa.
10.45 - 12.15 - Rozwijanie zachować asertywnych.
12.15 - 12.30 - Przerwa kawowa.
12.30 - 14.00 - Metody konstruktywnego rozwiązywania konfliktów.
14.00 - 14.15 - Przerwa kawowa.
14.15 - 15.00 - Metody konstruktywnego rozwiązywania konfliktów.
CENA SZKOLENIA: 2200,00 zł netto = 2706,00 zł brutto za osobę.
Przy zgłoszeniu powyżej 3 osób z jednej firmy - 5% rabatu!
Zapewniamy:
Szkolenie może być również zorganizowane w formie szkolenia zamkniętego - na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa, w siedzibie klienta lub w innym miejscu przez niego wskazanym.
W razie dodatkowych pytań - prosimy o kontakt - tel. 81 532 21 76, e-mail: biuro@eipb.pl
ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE
Aby zgłosić się na szkolenie należy wypełnić KARTĘ ZGŁOSZENIA UCZESTNIKA <<DO POBRANIA TUTAJ>>
Uzupełnioną kartę należy dostarczyć w dowolnej formie:
Zachęcamy do zapoznania się z REGULAMINEM SZKOLEŃ OTWARTYCH
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE
ZAPRASZAMY!
Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu z nami.