Inspirujemy do działania.

"Wszystko, co umysł stworzy i w co uwierzy,
człowiek może zrealizować."
Napoleon Hill

"Twój potencjalny klient nie interesuje się tym, ile wiesz... dopóki nie przekona się, że się o niego troszczysz." - Gerhard Gschwandtner - 

 

 

BADANIE POTRZEB KLIENTA: 27 października 2022 (czwartek). Godz. 16.00 - 20.00


PROGRAM SZKOLENIA

  • Rozpoznawanie i wspieranie ujawnionych i nieujawnionych potrzeb klienta.
  • Czego można dowiedzieć się od klientów, motywy zachowań (racjonalne i emocjonalne decyzje klientów).
  • Kształtowanie umiejętności prezentowania korzyści adekwatnie do potrzeb klienta.
  • Wywieranie wpływu w procesie przedstawiania oferty - psychologiczne metody prezentacji produktów czy usług.
  • Budowanie scenariusza prezentacji w oparciu o zasady perswazji.
  • Kontakt z klientem jako okazja do zbierania informacji o potencjalnym niezadowoleniu – rozpoznawanie potrzeb nie zgłoszonych.
  • Zamiana cecho - zalety na korzyści.
  • Używanie języka korzyści w prezentowaniu oferty dostosowanej do potrzeb klienta.

Szczegółowe informacje

 

ZASTRZEŻENIA I ZAMKNIĘCIA. SKUTECZNE SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTÓW: 24 listopada 2022 (czwartek). Godz. 16.00 - 20.00


PROGRAM SZKOLENIA

  • Typowe zastrzeżenia twoich klientów - metody skuteczne w radzeniu sobie z obiekcjami (np. „nie, dziękuję, „nie jestem zainteresowany”, „nie mam czasu”, „za drogo”, „chciałbym się jeszcze zastanowić...”).
  • Dlaczego klienci nie kupują i jak usuwać powody odmowy zakupu?
  • Metody zwiększające prawdopodobieństwo dokonania zakupu.
  • Sposoby radzenia sobie z niewygodnymi pytaniami klientów.
  • Indywidualne strategie rozwiązywania sytuacji w komunikacji z „trudnym” klientem.
  • Techniki finalizacji sprzedaży.

Szczegółowe informacje 

 

TYPOLOGIA OSOBOWOŚCI KLIENTÓW: 15 grudnia 2022 (czwartek). Godz. 16.00 - 20.00


PROGRAM SZKOLENIA

  • Ocena typu klienta.
  • Potrzeby różnych typów klientów (potrzeby merytoryczne, psychologiczne) – jak się do nich odnosić.
  • Psychologiczne potrzeby klientów – jak je wykorzystywać, by skłonić do zakupu.
  • Umiejętność dostosowania swojego stylu komunikacji do różnych typów klienta. 

Szczegółowe informacje

 

PROWADZĄCY


MAŁGORZATA FRYSZKIEWICZ – współwłaściciel, trener, coach, doradca personalny Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu. Ukończyła psychologię na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Uzyskała dwie specjalizacje: kliniczną i społeczną. Posiada certyfikat amerykańskiej firmy szkoleniowej Wilson Learning – Train the Trainer, Counsellor Salesperson. Licencjonowany Praktyk Neurolingwistycznego Programowania, uzyskała tytuł Licencjonowanego Mistrza Neurolingwistycznego Programowania. Licencjonowany Coach ICC (certyfikat - International Coaching Community). Uczyła się u najwybitniejszych trenerów biznesu na świecie, takich jak: Brian Tracy, Robert Dilts, Stephen Gilligan oraz Joseph O’Connor.

Twórca Akademii Trenera Biznesu. Przez 6 lat współpracowała z Uniwersytetem Marii Curie Skłodowskiej przygotowując studentów 5 - go roku psychologii społecznej do profesjonalnego prowadzenia treningów. Współzałożyciel, wykładowca i kierownik merytoryczny studiów podyplomowych „Menedżer XXI wieku” realizowanych we współpracy z UMCS w Lublinie.

Od ponad 20 lat prowadzi szkolenia, treningi, warsztaty grupowe z zakresu skutecznych technik i psychologii sprzedaży, asertywności i komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem, zarządzania czasem, zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i systemu ocen okresowych, Assessment/Development Center, umiejętności menedżerskich, budowania samodoskonalącej się organizacji, automotywacji i inteligencji emocjonalnej w biznesie, coachingu, kreatywności, negocjacji handlowych, umiejętności trenerskich oraz profesjonalnej prezentacji. Klienci cenią ją za profesjonalizm, wiedzę, entuzjazm oraz niezwykłe zaangażowanie w prowadzenie zajęć.
Jej warsztaty są pełne dynamiki, humoru, a zarazem merytoryczne i – jak wynika z opinii uczestników - bardzo efektywne.

Specjalizuje się również w ocenie kompetencji i potencjału pracowników metodą Assessment/Development Center (zrealizowała 300 sesji, głównie w działach handlowych). Zajmuje się rekrutacją przedstawicieli handlowych, kierowników, a także członków zarządu.

Prowadzi coaching indywidualny – ponad 500 godzin zrealizowanych sesji coachingowych. Stworzyła nową metodę Cotrainingu – łączącą Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń. Twórca wielu programów szkoleniowych, projektów rekrutacyjnych i doradczych.

Posiada również doświadczenie zawodowe na kierowniczych stanowiskach, związane z zarządzaniem zespołami pracowniczymi i projektowymi. Kierowała projektami odpowiadając za stronę organizacyjną, finansową oraz merytoryczną przedsięwzięć.

lub


CEZARY FRYSZKIEWICZ – współwłaściciel, trener i coach Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu. Posiada 23-letnie doświadczenie zawodowe. Od ponad 20 lat prowadzi szkolenia z zakresu budowania samodoskonalących się organizacji na wszystkich szczeblach zarządzania, psychologii sukcesu, skutecznych technik i psychologii sprzedaży, profesjonalnej prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu na ludzi, komunikacji interpersonalnej, umiejętności trenerskich, automotywacji.

Z wykształcenia lekarz psychiatra, biegły sądowy z zakresu psychiatrii. Certyfikowany trener The Lundbeck Institute w Danii. Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). Uczył się u najbardziej wpływowych liderów biznesu na świecie takich jak: m.in. Anthony Robbins, Brian Tracy.

Specjalista w zakresie metod coachingowych. Prowadzi coaching dla wyższej kadry menedżerskiej ukierunkowany na wzrost efektywności podejmowanych działań, rozwój umiejętności przywódczych, a także osiąganie indywidualnej doskonałości. Współautor metody pracy Cotraining, łączącej Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń.

Opracowywał i realizował strategię wprowadzania i promowania nowych produktów w warunkach ostrej konkurencji współpracując z międzynarodowymi koncernami farmaceutycznymi. Prowadzi indywidualne doradztwo dla Członków Zarządów i Prezesów czołowych polskich przedsiębiorstw. Od 1999 zarządza projektami szkoleniowymi i doradczymi. Jego charyzma i entuzjazm sprawiają, iż niezwykle często w roli autorytetu zapraszany jest na liczne seminaria i prezentacje nie tylko w kraju, ale również za granicą. Przez klientów doceniany jest za wyjątkową umiejętność inspirowania i motywowania swoich słuchaczy do działania i poszukiwania najlepszych rozwiązań.

Jest współzałożycielem i wykładowcą na studiach podyplomowych „Menedżer XXI wieku” realizowanych we współpracy z UMCS W Lublinie.

W wolnych chwilach chętnie czyta, podróżuje oraz gra w tenisa, który sprawia mu wiele radości i satysfakcji.

Jego dewizą życiową jest rozwój osobisty, stawanie się lepszym każdego dnia. Spełnianie marzeń własnych, jak również uczenie innych, jak spełniać swoje.

 

MIEJSCE SZKOLEŃ: Siedziba firmy - ul. Bartnicza 5 w Lublinie. 

Czas trwania każdego szkolenia: 4 godziny. Zajęcia odbywają się w godzinach 16.00 - 20.00

 

KOSZT


Koszt udziału w szkoleniu: 250,00 zł netto + VAT = 307,50 zł brutto

Cena obejmuje:

  • zajęcia prowadzone przez doświadczonego trenera - praktyka z zakresu psychologii biznesu;
  • materiały szkoleniowe;
  • serwis kawowy.


ZAPISY


Zgłoszenia:

  • drogą telefoniczną tel. 81 532 21 76
  • lub e-mail: biuro@eipb.pl

Prosimy o podanie następujących danych: Imię i nazwisko, telefon kontaktowy, adres e-mail.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

Kontakt

Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu z nami.

    Europejski Instytut Psychologii Biznesu
  • ulica Bartnicza 5; 20-810 Lublin
  • 81 532 21 76
  • 81 532 21 76
  • info@eipb.pl