"Wszystko, co umysł stworzy i w co uwierzy,
człowiek może zrealizować."
Napoleon Hill
Szkolenie skierowane jest do właścicieli i pracowników MIKRO, MAŁYCH I ŚREDNICH przedsiębiorstw z siedzibą na terenie całej Polski z sektora opieki zdrowotnej i pomocy społecznej (PKD Sekcja Q – Dział 86, 87, 88) i obejmuje m.in.
CEL SZKOLENIA
Doskonalenie praktycznych umiejętności zarządzania organizacją medyczną. Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają wiedzę i umiejętności w zakresie efektywnego rozwoju swoich kompetencji w oparciu o techniki coachingowe i trenerskie, nauczymy jak skutecznie motywować pracowników do efektywniejszej pracy oraz tworzyć pozytywne relacje z pracownikami i rozwijać elastyczną, otwartą komunikację, sprzyjającą współdziałaniu.
PROGRAM SZKOLENIA
TRENER I COACH W ORGANIZACJI MEDYCZNEJ – WPROWADZENIE.
INNOWACYJNE TECHNIKI KOMUNIKACJI W ORGANIZACJI MEDYCZNEJ.
TRENER W ORGANIZACJI MEDYCZNEJ - METODY I NARZĘDZIA ZWIĘKSZAJĄCE POTENCJAŁ ZAWODOWY PRACOWNIKÓW.
NARZĘDZIA COACHINGOWE WSPIERAJĄCE PRACOWNIKÓW W REALIZACJI CELÓW ZGODNYCH Z MISJĄ ORGANIZACJI.
PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI:
METODY SZKOLENIOWE
Szkolenie ma charakter typowo warsztatowy, dzięki czemu uczestnicy mogą rozwijać wiedzę praktyczną i konkretne umiejętności. Podczas treningu uczestnicy uczą się zachowań, postaw, które mogą zastosować bezpośrednio w swojej pracy natychmiast po szkoleniu.
Tematy prezentowane są przy użyciu następujących metod:
PROWADZĄCY
Twórca Akademii Trenera Biznesu. Przez 6 lat współpracowała z Uniwersytetem Marii Curie Skłodowskiej przygotowując studentów 5 - go roku psychologii społecznej do profesjonalnego prowadzenia treningów. Współzałożyciel, wykładowca i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych „Trener Biznesu” realizowanych we współpracy z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Od ponad 20 lat prowadzi szkolenia, treningi, warsztaty grupowe z zakresu skutecznych technik i psychologii sprzedaży, asertywności i komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem, zarządzania czasem, zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i systemu ocen okresowych, Assessment/Development Center, umiejętności menedżerskich, budowania samodoskonalącej się organizacji, automotywacji i inteligencji emocjonalnej w biznesie, coachingu, kreatywności, negocjacji handlowych, umiejętności trenerskich oraz profesjonalnej prezentacji. Klienci cenią ją za profesjonalizm, wiedzę, entuzjazm oraz niezwykłe zaangażowanie w prowadzenie zajęć. Specjalizuje się również w ocenie kompetencji i potencjału pracowników metodą Assessment/Development Center (zrealizowała 300 sesji, głównie w działach handlowych). Zajmuje się rekrutacją przedstawicieli handlowych, kierowników, a także członków zarządu. Prowadzi coaching indywidualny – ponad 500 godzin zrealizowanych sesji coachingowych. Stworzyła nową metodę Cotrainingu – łączącą Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń. Twórca wielu programów szkoleniowych, projektów rekrutacyjnych i doradczych. Posiada również doświadczenie zawodowe na kierowniczych stanowiskach, związane z zarządzaniem zespołami pracowniczymi i projektowymi. Kierowała projektami odpowiadając za stronę organizacyjną, finansową oraz merytoryczną przedsięwzięć. Trener w projektach „Akademia Skutecznego Handlowca”, „Zawodowo – Bezstresowo”, „Akademia Skutecznego Handlowca, II edycja”, „Budowanie innowacyjnej organizacji” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanych przez Europejski Instytut Psychologii Biznesu. Ekspert medialny m.in. dla TVP2 oraz TVP Lublin. Autorka licznych artykułów z dziedziny psychologii biznesu, publikacje m.in. w „Personel i Zarządzanie”; „Metody radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczestników szkoleń”. W: Analiza współczesnych zjawisk społecznych/ Wybrane zagadnienia zmieniającej się rzeczywistości, red. G. Kwiatkowska, R. Maksymiuk oraz „Coaching w biznesie”, W: Analiza współczesnych zjawisk społecznych/ Człowiek w środowisku pracy, red. G. Kwiatkowska, A. Siudem, Wydawnictwo UMCS. Prywatnie pasjonuje ją rozwijanie nowych umiejętności, podróże, taniec oraz ciekawe i inspirujące książki. Jej główną dewizą życiową są słowa Collin Sisson’a: „Największe bogactwo to robienie tego, co kochasz”. |
Z wykształcenia lekarz psychiatra, biegły sądowy z zakresu psychiatrii. Certyfikowany trener The Lundbeck Institute w Danii. Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). Uczył się u najbardziej wpływowych liderów biznesu na świecie takich jak: m.in. Anthony Robbins, Brian Tracy. Specjalista w zakresie metod coachingowych. Prowadzi coaching dla wyższej kadry menedżerskiej ukierunkowany na wzrost efektywności podejmowanych działań, rozwój umiejętności przywódczych, a także osiąganie indywidualnej doskonałości. Współautor metody pracy Cotraining, łączącej Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń. Opracowywał i realizował strategię wprowadzania i promowania nowych produktów w warunkach ostrej konkurencji współpracując z międzynarodowymi koncernami farmaceutycznymi. Prowadzi indywidualne doradztwo dla Członków Zarządów i Prezesów czołowych polskich przedsiębiorstw. Od 1999 zarządza projektami szkoleniowymi i doradczymi. Jego charyzma i entuzjazm sprawiają, iż niezwykle często w roli autorytetu zapraszany jest na liczne seminaria i prezentacje nie tylko w kraju, ale również za granicą. Przez klientów doceniany jest za wyjątkową umiejętność inspirowania i motywowania swoich słuchaczy do działania i poszukiwania najlepszych rozwiązań. Jest współzałożycielem i wykładowcą na studiach podyplomowych „Trener Biznesu” realizowanych we współpracy z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji. W wolnych chwilach chętnie czyta, podróżuje oraz gra w tenisa, który sprawia mu wiele radości i satysfakcji. Jego dewizą życiową jest rozwój osobisty, stawanie się lepszym każdego dnia. Spełnianie marzeń własnych, jak również uczenie innych, jak spełniać swoje. |
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA
Szkolenie zostanie przeprowadzone w cyklu: 3 spotkania po 2 dni szkoleniowe.
Łączna ilość godzin szkoleniowych – 42 godziny (6 dni po 7 godzin, 9.00 – 16.00).
TERMINY
I spotkanie: 23 – 24 kwietnia 2021 (piątek – sobota)
II spotkanie: 14 – 15 maja 2021 (piątek – sobota)
III spotkanie: 11 - 12 czerwca 2021 (piątek – sobota)
Miejsce szkolenia: siedziba Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu, ul. Bartnicza 5, Lublin
Zajęcia odbywają się w godzinach 9.00 - 16.00
HARMONOGRAM SZKOLENIA (dotyczy każdego dnia szkoleniowego)
9.00 - 10.30 - Zajęcia szkoleniowe.
10.30 - 10.45 - przerwa kawowa
10.45 - 12.15 - Zajęcia szkoleniowe.
12.15 - 12.45 - przerwa kawowa
12.45 - 14.15 - Zajęcia szkoleniowe.
14.15 - 14.30 - przerwa kawowa
14.30 - 16.00 - Zajęcia szkoleniowe.
KOSZT SZKOLENIA (bez dofinansowania): 4725,00 zł netto = 5811,75 zł brutto
KOSZT SZKOLENIA (z 80% dofinansowaniem): 945,00 zł netto = 1162,35 zł brutto
Zapewniamy:
ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE
Zgłoszenie na szkolenie odbywa się za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/wyszukiwarka/uslugi/podglad?id=905820 i po podpisaniu umowy z Operatorem.
Szczegółowe informacje pod numerem tel. 81 532 21 76, lub e-mail: biuro@eipb.pl
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu z nami.