Inspirujemy do działania.

"Wszystko, co umysł stworzy i w co uwierzy,
człowiek może zrealizować."
Napoleon Hill

                                                   

                                                                        Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
                                                                             w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


 

Projekt „Akademia skutecznego handlowca, II edycja” był realizowany przez Europejski Instytut Psychologii Biznesu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII, Działanie 8.1. "Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie", Poddziałanie 8.1.1 "Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw", na podstawie umowy podpisanej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego.

         

 

Celem projektu było podniesienie kompetencji pracowników z województwa lubelskiego w zakresie sprzedaży, negocjacji, zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem oraz kreatywności.

 

 

Projekt obejmował BEZPŁATNE SZKOLENIA z zakresu technik sprzedaży, negocjacji, zarządzania czasem oraz stresem i kreatywności.


Projekt był realizowany w okresie 02.11.2009 – 30.09.2010.

 

Przeszkolonych zostało 6 grup szkoleniowych – łącznie 72 osoby.


Uczestnikami projektu mogły być osoby, spełniające łącznie następujące warunki:

  • pracujące i/lub zameldowane na terenie województwa lubelskiego,
  • wykonujące pracę na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę, umowy zlecenia lub umowy o dzieło,
  • zatrudnione w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, które z własnej inicjatywy są zainteresowane nabyciem nowych, uzupełnieniem lub podwyższeniem kwalifikacji i umiejętności.

 

TEMATYKA SZKOLEŃ


1. Nowa psychologia sprzedaży.
2. Trening profesjonalnych negocjacji.
3. Zarządzanie czasem i efektywne radzenie sobie ze stresem.
4. Uwalnianie potencjału własnego poprzez rozwój kreatywności.

Każda osoba uczestniczyła w 4 szkoleniach. Po zakończeniu całego cyklu uczestnik otrzymał certyfikat ukończenia szkoleń.


PROGRAMY SZKOLEŃ


NOWA PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY.
Czas trwania szkolenia: 16 godz. lekcyjnych.

CELE SZKOLENIA


  • Zbudowanie w uczestnikach wiary w możliwość zwiększenia efektów działań w obecnych warunkach rynkowych, w oparciu o dotychczasowe umiejętności oraz stosowanie metod automotywacyjnych.
  • Przygotowanie uczestników do efektywnego doprowadzania do pozytywnej transakcji z klientem.
  • Zwiększenie profesjonalizmu w kontakcie z klientem poprzez:
  1. Wywołanie w sobie stanu pozytywnej motywacji i zaangażowania do intensywnej pracy w warunkach ostrej konkurencji.
  2. Uświadomienie roli mechanizmów psychologicznych wykorzystywanych w komunikacji z klientem i nauczenie zasad skutecznego porozumiewania się z klientem.
  3.  Ćwiczenie głównych elementów procesu sprzedaży i tworzenie kreatywnych metod sprzedawania.
  4. Rozwijanie umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem.


GŁÓWNE ZAGADNIENIA


  • Psychiczne przygotowanie do sprzedaży.
  • Metody budowania wewnętrznej motywacji jako podstawa osiągania sukcesów.
  • Budowanie wiarygodności i zaufania w kontaktach z klientami na etapie otwarcia sprzedaży.
  • Indywidualne strategie rozwiązywania sytuacji w komunikacji z trudnym klientem.
  • Sprzedaż poprzez zaspokajanie potrzeb klienta.
  • Zastrzeżenia i zamknięcia.

 


TRENING PROFESJONALNYCH NEGOCJACJI

Czas trwania szkolenia: 16 godz. lekcyjnych.
 

CELE SZKOLENIA


  • Poznanie stylów negocjacyjnych.
  • Rozwijanie umiejętności negocjacyjnych w oparciu o harwardzki projekt negocjacyjny.
  • Praktyczne przećwiczenie technik negocjacyjnych.
  • Przedstawienie skutecznych sposobów kontroli własnych emocji i wywierania wpływu na partnera negocjacji.


GŁÓWNE ZAGADNIENIA


  • Wstęp do negocjacji.
  • Style negocjacyjne.
  • Techniki negocjacji
  • Sposoby nacisku negocjacyjnego
  • Negocjacje przełamujące.
  • Aspekt ceny w negocjacjach.

 


ZARZĄDZANIE CZASEM I EFEKTYWNE RADZENIE SOBIE ZE STRESEM.

Czas trwania szkolenia: 16 godz. lekcyjnych.
 

CELE SZKOLENIA


  • Określenie mocnych i słabych stron w aktualnym sposobie organizacji czasu.
  • Poprawa organizacji i planowania pracy poprzez umiejętność ustalania priorytetów, ustalanie celów krótko – i długoterminowych.
  • Analiza i poznanie sposobów przeciwdziałania „złodziejom czasu”.
  • Presja czasu jako jeden z podstawowych stresorów – poznanie technik skutecznego radzenia sobie ze stresem.
  • Identyfikacja własnego sposobu funkcjonowania w sytuacjach trudnych.
  • Wypracowanie umiejętności godzenia stresu w pracy z życiem osobistym i stresu w życiu osobistym z pracą.
  • Lepsza kontrola nad stresem – minimalizowanie jego wpływu na nasze życie.
  • Poznanie technik zmiany stresu w energię do efektywnego działania.


GŁÓWNE ZAGADNIENIA


  • Znaczenie i postrzeganie czasu.
  • Metody organizowania czasu pracy.
  • Indywidualny plan efektywnego wykorzystania czasu.
  • Stres – drogowskazem do działania.
  • Strategie radzenia sobie ze stresem.
  • Czynniki wywołujące stres – autoanaliza.

 


UWALNIANIE POTENCJAŁU WŁASNEGO POPRZEZ ROZWÓJ KREATYWNOŚCI.

Czas trwania szkolenia: 16 godz. lekcyjnych.
 

CELE SZKOLENIA


  • Rozwinięcie kreatywnych zachowań.
  • Poznanie i wykorzystanie narzędzi pozwalających rozwijać kreatywne podejście u siebie i innych.
  • Efektywne radzenie sobie ze zmianami.
  • Rozwijanie myślenia systemowego (umiejętność postrzegania sytuacji, zagadnień z innych punktów widzenia).


GŁÓWNE ZAGADNIENIA


  • Rozwijanie kreatywności - jogging mózgu.
  • Samodoskonalenie się (co można zmieniać, a co warto zmieniać).
  • Łamanie zasad, schematów myślowych.
  • Kreatywne techniki rozwiązywania problemów - rozwijanie wrodzonej kreatywności (jak podwoić możliwości swojego mózgu?).



Więcej informacji o Europejskim Funduszu Społecznym znajduje się na stronach www.efs.gov.pl
 

Kontakt

Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu z nami.

    Europejski Instytut Psychologii Biznesu
  • ulica Bartnicza 5; 20-810 Lublin
  • 81 532 21 76
  • 81 532 21 76
  • info@eipb.pl