Inspirujemy do działania.

"Wszystko, co umysł stworzy i w co uwierzy,
człowiek może zrealizować."
Napoleon Hill

"Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces."

- Henry Ford - 

 

CEL SZKOLENIA


Podczas szkolenia uzyskasz wiedzę w zakresie projektowania i prowadzenia rozmowy coachingowej z pracownikiem. Nauczysz się jak opracowywać zadania coachingowe, budować efektywne relacje z osobą coachowaną, skutecznie motywować pracowników do podejmowania nowych wyzwań. Poznasz swoje mocne i słabe strony oraz zdobędziesz umiejętność ich rozpoznawania u innych w celu skuteczniejszego działania na polu zawodowym.

 

PROGRAM SZKOLENIA


  • Narzędzia służące określaniu stanu obecnego klienta i celu, do którego zmierza.
  • Zdefiniowanie obszarów kompetencji pracownika niezbędnych w podejmowaniu skutecznych działań.
  • Określenie u pracownika tych obszarów, które wymagają wsparcia i rozwoju ze strony przełożonego.
  • Pytania jako główne narzędzie coachingu - Sztuka stawiania skutecznych pytań coachingowych.
  • Pytania definiujące cele w pracy z klientem, wybór narzędzi adekwatnych do jego potrzeb rozwojowych.
  • Zastosowanie coachingu jako metody do wspierania rozwoju pracowników - coaching operacyjny.
  • Struktura sesji i przebieg procesu coachingu operacyjnego.
  • Metody i techniki coachingu menadżerskiego – wybór technik adekwatnych do potrzeb rozwojowych pracowników.
  • Jak wspierać klienta, który potrzebuje nowej wiedzy i umiejętności? Typowe sytuacje i zagadnienia w pracy z klientami – analiza przypadków i metod postępowania.
  • Projektowanie i wykorzystywane narzędzi wspierających wiedzę i umiejętności coacha.
  • Dyskusja podsumowująca sesję coachingową.
  • Wyznaczanie i kryteria poprawnie sformułowanych celów.
  • Plany na przyszłość i sposoby realizacji celów.

 

PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY BĘDĄ POTRAFILI:


  • projektować i przeprowadzać rozmowy coachingowe z pracownikami, 
  • dostosować styl prowadzenia rozmowy do różnych typów osobowości pracowników,
  • stosować techniki i narzędzia coachingowe dostosowane do potrzeb rozwojowych pracowników,
  • zadawać skuteczne pytania coachingowe,
  • wyznaczać cele i wskazywać mocne strony i obszary dalszego rozwoju pracowników.

 

PROWADZĄCY


Cezary Fryszkiewicz  - Trener, certyfikowany Coach ICC (International Coaching Community), współwłaściciel Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu. Certyfikowany trener The Lundbeck Institute w Danii. Posiada 23-letnie doświadczenie zawodowe. Od 20 lat prowadzi szkolenia z zakresu psychologii biznesu, umiejętności menadżerskich i rozwoju osobistego. Z wykształcenia lekarz psychiatra, biegły sądowy z zakresu psychiatrii. Specjalista w zakresie metod coachingowych. Prowadzi coaching dla wyższej kadry menedżerskiej ukierunkowany na wzrost efektywności podejmowanych działań, rozwój umiejętności przywódczych, a także osiąganie indywidualnej doskonałości. Współautor metody pracy Coatraining, łączącej Coaching i Trening, dającą najwyższą efektywność szkoleń. Opracowywał i realizował strategię wprowadzania i promowania nowych produktów w warunkach ostrej konkurencji współpracując z międzynarodowymi koncernami farmaceutycznymi. Prowadzi indywidualne doradztwo dla Członków Zarządów i Prezesów czołowych polskich przedsiębiorstw. Od 1999 zarządza projektami szkoleniowymi  i doradczymi. Jest autorem i współprowadzącym Akademię Menadżera – cykl szkoleń z zakresu umiejętności menadżerskich. Od 2015 r. odbyło się XV edycji Akademii. Współzałożyciel i prowadzący na studiach podyplomowych „Trener Biznesu” oraz „Profesjonalny coaching” realizowanych we współpracy z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Administracji. Jego charyzma i entuzjazm sprawiają, iż niezwykle często w roli autorytetu zapraszany jest na liczne seminaria i prezentacje nie tylko w kraju, ale również za granicą. Przez klientów doceniany jest za wyjątkową umiejętność inspirowania i motywowania swoich słuchaczy do działania i poszukiwania najlepszych rozwiązań.

 

TERMIN SZKOLENIA  - zostanie ustalony indywidualnie z uczestnikiem!

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 4 godziny

KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIU ONLINE: 1000 zł netto + VAT = 1230 zł brutto

 

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU ONLINE?


  • Szkolenie prowadzone w trybie indywidualnym – tylko Ty + Trener :)
  • Program szkolenia ściśle dopasowany do Twoich potrzeb - sam wskazujesz obszary, nad którymi szczególnie chciałbyś popracować;
  • Termin szkolenia zostanie ustalony w dogodnym dla Ciebie czasie;
  • Szkolenie prowadzone przez doświadczonych trenerów, wieloletnich praktyków biznesu – możesz „pełną garścią” czerpać z ich wiedzy i doświadczenia;
  • Podczas szkolenia otrzymujesz (drogą e-mailową) komplet materiałów i ćwiczeń szkoleniowych dostosowany do Twojej branży (do utrwalenia i ponownego przećwiczenia w domu);
  • Feedback – na bieżąco otrzymujesz informacje zwrotne od prowadzącego;
  • Po ukończeniu szkolenia otrzymujesz imienny certyfikat!

 

ZAPISY NA SZKOLENIE ONLINE


Aby zamówić szkolenie online – zapraszamy do sklepu: https://sklep.eipb.pl/ - zakładka SZKOLENIA ONLINE

Po dokonaniu zamówienia skontaktujemy się z Państwem (drogą telefoniczną lub e-mailową) w celu ustalenia dokładnego terminu szkolenia i przekazania szczegółowych informacji dotyczących zasad korzystania z platformy szkoleniowej.

 

W PRZYPADKU DODATKOWYCH PYTAŃ  -  PROSIMY O KONTAKT


  • tel. 81 532 21 76
  • e-mail: biuro@eipb.pl

 

ZAPRASZAMY!

Kontakt

Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu z nami.

    Europejski Instytut Psychologii Biznesu
  • ulica Bartnicza 5; 20-810 Lublin
  • 81 532 21 76
  • 81 532 21 76
  • info@eipb.pl